ԱՄՆ-ի Կոնգրեսմեն Բիլ Շուստեր. Մենք երբեք չպետք է մոռանանք Խոջալույում ողբերգության փաստը


«Խոջալուի ողբերկությունը դա մարդկության դեմ հանցագործություն է, և ես կոչ եմ անում իմ գործընկերներին, որ նրանք լինեն Ադրբեջանի հետ միասին, այդ մասին նշել է ողբերգության տարեդարձի կապակցությամբ»:
ԱՄՆ -ի Ներկայացուցիչների պալատի անդամ Բիլ Շուստերը  Պալատի նիստում Խոջալուի ցեղասպանության վերաբերյալ  ելույթ է ունեցել:
Բիլ Շուստերը մանրամասնորեն պատմել է Պալատի ներկայացուցիչների անդամներին Խոջալուի ողբերգության մասին: « Ցավոք, այսօր կարելի է ասել, որ Ադրբեջանի սահմաններից դուրս այս ողբերգության մասին ուշադրություն չի հատկացվում: Որպես Ադրբեջանի ընկեր, ես ուզում եմ հիշեցնել իմ գործընկերներին, որ մենք երբեք չպետք է մոռանանք Խոջալուի ողբերգության փաստի մասին: Այն ժամանակ այդ ողբերգությունը լայնորեն լուսաբանվել է «Boston Globe», «Washington Post», «New York Times», «Financial Times» և մի քանի եվրոպական եւ ռուսական լրատվական գործակալություններում, այդ թվում  միջազգային լրատվամիջոցներում»,- ասել է կոնգրեսմենը: 
Բ. Շուստերը իր ելույթում նշել է, որ Ադրբեջանի Լեռնային Ղարաբաղի տարածաշրջանում հայաստանի զինված ուժերի կողմից օկուպացված խոջալու քաղաքը հանդիսանում է այն վայրը, որտեղ էթնիկ ադրբեջանցիների դեմ կոտորած է կատարվել: «Խոջալուի բնակչությունը` որը կազմել է շուրջ 7000 մարդ, և եղել է Ադրբեջանի ԼՂ-ի տարածաշրջանի ամենամեծ քաղաքային բնակավայրերից մեկը: Ըստ «Human Rights Watch» տեղեկությանը և միջազգային դիտորդների՝ այդ ցեղասպանությունը իրականացվել է էթնիկ հայերի ու զինված ուռերի կողմից, ով ոգնել է Ռուսաստանի 366-թ մոտոհրաձգային գունդը: «Human Rights Watch» -ը Խոջալուի ցեղասպանությունը կոչել է ամենամեծ ցեղասպանություն ԼՂ-ի հակամարտության պատմության մեջ: Այս տարի լրանում է Ադրբեջանի ժամանակից պատմության ամենա մեծ ողբերգությունը՝ Խոջալուի ցեղասպանության  21 -դ տարին: Ադրբեջանը եղել է ԱՄՆ-ի ուժեղ ռազմավարական գործընկերը: «Խոջալուի ցեղասպանությունը դա հանցագործություն է մարդկության դեմ, և ես կոչ եմ անում իմ գործընկերներին, որ լինեն Ադրբեջանցիների մոտ, այդ մասին նշել է ողբերգության տարեդարձի կապակցությամբ»:   

24 ժամ

0 коммент.:

Отправить комментарий

Copyright © 24 Ժամ